niedziela, 14 października 2012

Rowery z ostatnich dni

Jak wiecie na facebooku zalozylam album pt. Rowery. Robienie zdjec dwukolowym pojazdom zaczyna byc wciagajace.
Oto najnowsze zdjecia z wrzesnia i polowy pazdziernika:


W zeszlym tygodniu przy stacji kolejowej Pistoi odkrylam parking rowerow podwieszonych. Prawde mowiac niezbyt to mily widok. Mi do glowy przyszly skojarzenia z rzeznia...






Ale moze w ten sposob zajmuja mniej miejsca? Swoja droga trzeba sie nagimnastykowac, by zawiesic taki rowerek.

4 komentarze:

  1. ślicznie ozdobione.
    Ja w swojej kolekcji zdjęć wszelakich, mam też kolekcję rowerów. Nie są to takie niezwykłe rowery, jak na Twoich zdjęciach, ale takie zwykłe. Może kiedyś zaprezentuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak masz jakies zdjecia rowerow z Toskanii, to chetnie zaprezentujemy na Turyscie w Toskanii :) pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie byłam w Toskanii, niestety.

      Usuń
  2. Super, i te dekoracje... Kocham takie klimaty:) Te rowery przypomniały mi pobyt w Holandii w studenckich czasach...

    OdpowiedzUsuń