czwartek, 2 sierpnia 2012

Nowoczesni

Moja tesciowa, ktora zbliza sie  do osiemdziesiatki zaskoczyla mnie swoim nowym nabytkiem. Chodzi o telefon komorkowy z tzw. touch screen'em.


- Byl w ofercie - odpowiedziala mi na pytanie dlaczego zmienila urzadzenie.
Oprocz tego dostala rozmowy gratis do konca sierpnia, wiec wydzwania doslownie do wszystkich.


A ja myslalam, ze tesciowa nauczy mnie jakis starych trikow w kuchni, ciekawostek kulinarnych. A ona tu mnie uczy, jak przesuwac palcem po telefonie i wyszukiwac rozne funkcje!

4 komentarze:

  1. mysle wiec ze najwyzsze czas na komputer i rozmowy na skypie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Wlosi lubia nowinki, szkoda tylko, ze nie znaja geografii i historii; pamietam jak jedna Wloszka (ok. 10 lat temu - pewnie teraz w wieku Twojej tesciowej), zapytala mnie czy Polska to juz Azja. I nadal sa bardzo zdziwieni, ze Polska to nie tylko Europa, ale i Unia (pamietam dyskusje z pania na poczcie). A jak im sie powie, ze sa ignoranti to obraza - widza tylko swoja "dzwonnice"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha.... w zeszłym roku pewna urzędniczka w Mediolanie nie wierzyła mi, że Polska jest w UE i przez co najmniej 15 min domagała się ode mnie "permesso di soggiorno". Już zaczęłam się bać, że mnie każe aresztować i odesłać do Polski ;)taki już "urok" Włochów ;)

      Usuń
  3. Mnie przedwczoraj zapytano czy jedziemy do Polski bo tam zimno, odpowiedzialam ze taa.. ze jest 30 stopni :P

    OdpowiedzUsuń