sobota, 12 maja 2012

Buty

Na targu obuwniczym panuja dwa trendy: buty na wysokich obcasach



















Sa bardzo kolorowe, przeznaczone dla bardzo zgrabnych, eleganckich pan. Te ostatnie, czerwone w kropki to dla Magdy fotografki (Smaki Toskanii oraz Slodkie pieczone kasztany), ktora zrobila furore swoim wystepem w telewizji wlasnie w czerwonych butach.

Drugi przedzial obuwniczy to tzw. buty medyczne (ja tak je nazywam).

 
Wygodne, szerokie obuwie przeznaczone dla starszych pan. Dla niektorych kapcie po domu.

Trudno o zwykle buty. Byc moze zmieni sie cos jeszcze, ale narazie pozostaje marzenie by zostac super modelka.


4 komentarze:

  1. oooo to faktycznie, co gorsza w tych na wysokich obcasach tez ciezko byloby mi wybrac, bo jakies dziwne wzory... U nas zreszta jest podobnie ale do kompletu wchodza baleriny, w ktorych swobodnie mozna "pomykac" po miescie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale baleriny nie sa zdrowe na kregoslup!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakieś.... brzydkie te buty, a do tego drogie.
    70 euro (ok 300zl)!!!!! :O
    Drugie mnie rozbawiły :D
    Buty/laczki ortopedyczne jak je zwie moja mama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj w kościele jedna z pań mało zębów nie wybiła w butach jak te w paski na trzecim zdjęciu. Za ładnymi butami rzeczywiście trzeba się nachodzić. Dlatego ze świątecznego wyjazdu przywiozłam... parę od Lasockiego :).
    Te czerwone za 69 całkiem całkiem.

    OdpowiedzUsuń