czwartek, 15 marca 2012

Parkowo

Ostatnie dni (nie zapeszajmy) sa naprawde bardzo ladne. Okolo poludnia moznaby swobodnie zdjac swetry i zostac w koszuli z dlugim rekawem. Chociaz niektorzy przestwili sie juz na krotkie rekawki. Ja jestem zdania, zeby robic to powoli, bez pospiechu.

 Kocurek zaszyl sie miedzy doniczkami i obserwuje swiat

Do parku chodzi z nami Krolewna Sniezka (bez krasnoludkow, zostaja w domu). Julcia zakupila ja na swiecie frittelli i nie rusza sie nigdzie bez niej. Krolewna Sniezka ma raczej senne zycie, ciagle lezy przykryta i drzemie.


Ja natomiast zbieram na lawce setki kwiatkow, ktore zrywa Julcia.



Po poludniu w parku czynny jest pociag-dzdzownica . Dzieci szaleja na calego, a rodzicom kreci sie w glowach od spogladania w gore.

5 komentarzy:

  1. Mieszkam pod Wałbrzychem i zapowiadali na dziś słońca, ranek nie zapowiada ładnej pogody, zobaczymy co będzie później. Tylko pozazdrościć pogody.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas tez coraz cieplej i mam nadzieje, ze tak juz zostanie. Piekne kwiatki :)
    Pozdrawiam Ewa
    http://blog.calimera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. W Warszawie jako tako, chociaz, bardziej chłodno, niz cieplo. Jak tu dotrzesz bedzie cieplo, tak zapowiadaja, skad wiedza meteorolodzy, ze przywieziesz cieplo?
    A "Slodkich kasztanow" nie ma , maja byc po 18 kwietnia, a ktos pisal, za ma, chyba zle zrozumialam. Te spacery z dzieckiem sa czasem meczace ale uwielbialam je,i ta bliskosc o ktorej juz nie dlugo bedziesz mogla tylko pomarzyc. Swietna lalka, ma dobrze bo tez chodzi na spacery.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mazenko, jak to 18 kwietnia? Moja siostra juz dawno ma (kupila w ksiegarni Weltbild).
    Oby pogoda byla mila, to spotkania na powietrzu beda bardzo fajne! A.

    OdpowiedzUsuń
  5. No wlasnie, tam mi się wydawało. Zamowilam ale nie placilam. W taki razie ruszam, bo syn przelal mi pieniazki na 8 marca i urodziny i dopytuje się czy już kupilam i chcialabym miec i sie cieszyc. Postaram ustalic jak z ta ksiegarnia . Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń